‘Mamma, jag är en prinsessa!’

I söndags när jag och Lillan hjälptes åt att städa gästrummet hittade vi en klänning med stort K i garderoben! Det var klänningen som fammo hade sytt åt äldsta Dottern för åtta år sedan när hon fick ställa upp som brudnäbb i ett bröllop. Nu fick Lillan prova den och hon, som älskar klänningar var lyckligare än lycklig! 🙂

4 reaktioner på ”‘Mamma, jag är en prinsessa!’

  1. Monica

    Vilken vacker klänning och dotter förstås! 🙂 Jag sku också gärna vilja ha klänning, men alltid då jag prövar dem så tycker jag att de inte passar på mig.. Man borde våga ha i varje fall. 🙂

    Gilla

    1. Tack! Jo, jag har själv lite ‘klänningfobi’. Äger två stycken och har dem nu som då, men inte ofta. Du har så rätt, man borde våga ha precis vad man vill och strunta i vad andra tycker och tänker. Dock är detta en aning enklare i en storstad än vad det är i en liten stad…

      Gilla

Kommentera

