Upptäckt

Upptäckte för några kvällar sedan medan jag satte här framför tangentbordet och knackade att WordPress erbjuder en helt fantastisk grej med detta bloggande. Det går alltså att blogga via e post! Detta är helt nytt för mig, men hur häftigt som helst.

Jag har inte laddat ner WordPress appen, den verkade vara svåranvänd och har inte få så där väldigt goda betyg. Alltså, blev jag själaglad när jag fick mig tilldelad en e post adress för Potten och kan nu alltså skriva från både min Padda och min Iphone och sedan bara skicka iväg det till min sida på WordPress!  Hur kul some helst!

Däremot går det inte att lägga till etiketter eller kategorier, så de inlägg som jag skriver mobilt hamnar under ‘ingen kategori’. Fast det är ju helt OK det också. Jag tycker det är helt kul att jag te.x kan sitta ute och blogga, eller vid simbassängen, eller var det kan tänkas vara som jag råkar sitta. Ta fram telefonen och skriva en rad eller två!

Det här lär skall hålla mig mera igång med mitt skrivande, får jag i alla fall hoppas…

Kommentera

