Down memory lane….

Titta vad Maken hittade ikväll när han gick igenom ett gammalt TV skåp! Det var inte igår som dessa herrar sjöng och spelade och sedan flyttade med mig i kappsäcken över Atlanten!

Jag har faktiskt de flesta av de här låtarna på min mobil, men kunde ändå inte kasta bort kassettbanden. En gång en Herrey beundrare, alltid en Herrey beundrare, eller…?

4 reaktioner på ”Down memory lane….

  1. Monica

    Carola Häggvist och Herreys …det var tider det! 😉 Å på tal om kassettband…woow! Hade nästan glömt bort att det funnits kassetter… 😉

    Gilla

  2. Pernilla

    Kom ihåg detta inlägg häromdagen när S. gick omkring och sjöng diggilo diggiley… (!) minns även ditt intresse för gruppen! Blev förvånad över hur hon kände till den sången, år 2014 och 5 år gammal. Jag har hört den på dagis blev svaret! Jag blev ännu mer fundersam! Så ville hon lyssna på den härhemma. Inga problem tänkte jag ( gammal Herreys fantast) hon lyssnade o såg andäktigt på videon jag hittade på youtube. ( jag kunde naturligtvis inte låta bli att sjunga med 😉) sen kröp det fram- ”mamma, denhär var bättre än när Sean Banan sjöng den. Det var det jag hörde på dagis”. Googla Sean Banan så förstår du! Men hör och häpna ikväll vid läggdags ville hon se videon med Herreys än en gång! Så här delar vi samma musiksmak för tillfället 😄😄😄

    Gilla

    1. Jodå, jag vet vem Sean Banan är. Inte imponerad av honom precis. Verkar rätt löjlig faktiskt. Herreys däremot… De kunde sjunga och dansa de! 🙂 Roligt att du utbildar lilla S! 😉

      Gilla

Kommentera

