Just because

Maken tog min hand och ledde mig in till vårt sovrum direkt jag kom hem från jobbet. På vår säng stod en öppnad låda och innehållet låg utspritt på sängen.
För några dagar sedan hade han besökt favoriten bland klädaffärerna på nätet och hittat en riktigt snygg skjorta åt sig.
Efter att han hade klickar ner rätt färg och storlek klickade han sig vidare till tröjorna på damsidan. Hittade två stycken som han tyckte ‘såg ut som mig’ och lade dem i kundvagnen också. Medan jag var på jobbet idag kom dessa då med posten hem till oss. Vilken trevlig överraskning det blev! Och vad glad jag blev!
Speciellt nu när vädret har gjort en helomvändning och vindarna viner utanför fönstren och den första snön har utlovats under nattens timmar. Då kan två nya tröjor komma väl till pass!

Jag är urdålig på fotografering av mig själv! Här är i alla fall en någorlunda bild av den blåa tröjan som Maken köpte åt mig. Han jobbar över natten, annars skulle han ha fått ta bilden….

2 reaktioner på ”Just because

Kommentera

