Min skrivmaskin och jag

Här sitter jag på soffan i hotellet och väntar på att de svala temperaturerna utomhus skall bli lite varmare, så att barnen kan ta sig ett sista dopp i simbassängen innan vi åker iväg till svägerskans för en sista dag innan flyget tar oss hem till Minneapolis imorgon, lördag. Jag sitter och bloggar på min nya skrivmaskin! Nja, skrivmaskin är det ju inte försåts, men Maken köpte en ny Ipad åt mig som jag har använt hela veckan då jag har skrivit mina inlägg. Eftersom han redan har en bärbar dator tyckte han att vi inte behövde en till sådan, utan istället köpte han ett tangentbord som kopplar till min nya Padda via Bluetooth till julklapp åt mig. Den fungerar perfekt som en liten dator! Jag är mer än nöjd och känner mig mycket lyxig! Roligt att använda den är det. Lätt att använda och ha med sig är den också. Ser fram emot ett trevligt och rikligt bloggår 2015! Skål!

Kommentera

