Här…

…tillbringar jag mina dagar. På jobbet med mina ytterst trevliga arbetskamrater och så alla barnen förstås. Normalt är inte rummet så här tomt mitt på dagen, men idag var det det i några minuter så jag tog hastigt och lustigt fram mobilen och tag ett foto. Ja, just det. Ett foto! Det var allt jag hann med innan flera av barnen kom tillbaka igen och man kan ju inte lägga ut andras barn på sin egen blogg och absolut inte på nätet tycker jag. I alla fall inte barn som man själv känner och jobbar med.

Hur som helst, detta rum är mitt arbetsrum fyra dagar i veckan. Här jobbar jag och mina jobbarkompisar med upp till 20 tre, fyra och femåringar i gången. Det kanske ser litet ut på bilden, men så litet är det nog inte.
Det är lyx att ha ett deltidsjobb man får gå till som man trivs så bra med och ha så fina jobbarkompisar, plus kolla larven på väggen… Alltså, bara en sån sak! 😉

Kommentera

