Kvällssim

Ikväll blev dett besök hos famo och faffa i deras nya hem. Riktigt fint och ombonat har det blivit. Efter middagen gick vi till klubbhuset och den allmänna simbassängen som finns inomhus. Det finns också en utomhus, men eftersom vi hade snöstorm i förmiddags, så  är ju denna simbassäng inte öpen ännu så här års. Gissar att den öppnar i slutet på maj, då det ännu är för kyligt för mig att simma ute, eftersom jag fryser för jämnan, men mina fiskar till barn, tar sig  säkert gärna ett doppp.

Hur som helst, denna fredagskväll bar det alltså iväg till simbassängen som finns inomhus och det blev en riktigt trevlig kväll. Barnen njöt både av den normala, varma simbassängen och bubbelpoolen var också bra!

image image image

 

 

5 reaktioner på ”Kvällssim

    1. Hej och välkkommen till min blogg! Jag är bosatt i norra USA i delstaten Minnesota, på den amerikanska tundran med kalla vintrar och heta somrar. Jodå, visst är det vanligt med snöstormar i april, dock smälter snön sgs direkt. I torsdags hade vi snöstorm på förmiddagen och plus tio grader på eftermiddagen. Helt knasigt väder!

      Gilla

Kommentera

