Sandaler!

image

Det utlovades +25 grader varmt på eftermiddagen. Mina arbetskamarater har sprunigt omkring i sandaler hela veckan eftersom det varit ovanligt härligt för årstiden och småretat mig som alltid är småfrusen och därför fortfarande sprang omkring i strumpor och skor. Imorse vandrade jag alltså in till jobbet iklädd ett par av mina sandaler, omålade tånaglar och allt. Och möttes av hurrarop! Det ni! 😉

(Tilläggas kan att jag inte frös vare sig inne eller ute på hela dagen!)

 

4 reaktioner på ”Sandaler!

Kommentera

