På hemväg…

Dottern och jag kom hem sent från kyrkan och två möten där igår kväll, onsdag. Nåja, så sent var det väl inte, men det var mörkt och jag hade just svängt in till vårt område då jag såg ngt som rörde sig i utkanten av billyktorna. Det var en vitsvanshjort som behagade hälsa på i vårt område denna sena onsdagskväll och jag saktade naturligtvis  in för att inte skrämma detta vackra och smäckra djur. Dottern, som råkade hålla min mobil i handen lyckades få en suddig bild…

image

2 reaktioner på ”På hemväg…

Kommentera

