Att stå i två länder samtidigt…

image

Ja,  med dagens moderna teknink går det hur bra som helst! I eftermiddags stod jag, i mitt amerikanska kök, i mitt amerikanska hem, med min halvamerikanska familj och svarvade ihop amerikanska Rice Krispie Treats åt barnen. Medan jag höll på med allt detta AMERIKANSKA så lyssnade jag, tack vare WiFi och min iPad, på FINLANDSSVENSKA Radio Vega från Finlands Österbotten! Jag  fick till och med ta del av tians nyheter fast klockan var 14 ( lokal tid) och väderleken för sjöfarare på Bottenviken! Det ni! 😉

En reaktion på ”Att stå i två länder samtidigt…

Kommentera

