Så litet, så litet…. Men ändå så stort! 

– Mamma?

– Ja?

– Du behöver inte köpa barnschampo åt mig längre. Jag behöver den inte och jag använder mycket hellre schampoo som stora syster har.

Detta förkunnade Lillasyster efter sin dusch imorse. Hur kan sju år ha gått så otroligt snabbt? Var det inte igår som det där graviditetstestet förkunnade hennes ankomst med två blåa streck??

4 reaktioner på ”Så litet, så litet…. Men ändå så stort! 

    1. Har du faktiskt varit med så länge?? Jag börajde blogga på Bloggen.fi då Lillasyster fanns som ett korn i magen, i augusti 2007! NÅGOT intressant måste jag ju nog plita ner om du följt med mina skriverier så länge…!

      Gilla

Kommentera

