Gåvan

image

Det är inte ofta vi mammor köpter ngt oss själva. När jag var och shoppade med flickorna på Kauai hittade jag den här lilla flaskan. Det fanns flera olika sorter, men doften i den här föll jag som pladask för. Det är hawaiisk parfym gjord på en blomma som doftar som  Liljekonvalj, men en aning sötare. Mmmmmm! Helt underbar är den och påminner mig om vår fina vecka när jag lägger på den på morgonen.. En sådan där lyxpresent som jag sällan unnar mig, men nu så här i efterhand är väldigt glad att jag köpte!

2 reaktioner på ”Gåvan

Kommentera

