Före och efter

Det var svårt att hitta ett bra foto FÖRE färgningen, men jag försökte i alla fall. Bilden till vänster tog Maken imorse, trax före jag åkte till jobbet. Det är svårt att se hur ljust, nästan vitt håret mitt är på sina ställen! I denna frisyr har jag det vanligtvis nu när jag låter det växa. Beslöt mig för en tid sedan att låta det växa ut igen. Tyckte faktiskt att det var så tråkigt att jämnt ha samma frisyr då jag var korthårig, så nu får det bli långt igen Hur långt det får bli har jag inte bestämt mig för ännu.

Bilden till höger togs på Kauai för några veckor sedan när mitt hår ännu var mellanblont och tråkigt. Fast, det är som sagt lite svårt att se på bilden…

Nöjd med den nygamla färgen är jag dock, synd bara att den inte längre är min egen utan jag måste fuska den till mig!

4 reaktioner på ”Före och efter

Kommentera

