Exklusivt! Professionellt! 

  
– Mam, would you like a box for your purchase? Or in fact, we’d be happy to wrap that for you if you’d like! 

Ut ur affären kom jag med detta proffsiga paket ovan. Jag hade gått in på den exklusiva herrekiperingen i grannförorten för att söka ett par läderhandskar åt Maken till julklapp. Ut kom jag med detta enorma paket! Jodå, Maken har stora händer, men inte riktigt så här stora….!

 Dock råkade jag snubbla på något helt annat som jag tycker han borde ha och använda. Speciellt denna hittills så milda vinter! Att plagget dessutom var rejält nedsatt gjorde ju beslutet lättare förstås! ( ‘our best price of the season, Mam! Ja, naturligtvis! ) 

Dock får ni, kära läsare vänta med att få reda på vad den fint inslagna lådan innehåller. Ibland läser Maken mina skriverier, så det skulle ju inte vara så kul om han gick och fick  reda på vad som gömmer sig i denna låda. 

Den som väntar på något gott…. 

4 reaktioner på ”Exklusivt! Professionellt! 

  1. ogamotoga

    åh, vilket fint paket. Jag borde nog gå en kurs i det där, då mina inslagna saker ser ut som om en 4 åring hade gjort det … lite så där smått pinsamt ibland när kunder vill ha paket inslagna i ”min” butik. Hahaha 😀

    Gilla

Kommentera

