Loppisrunda…

image

Bakluckan var fullastad med grejer. Lådor fulla med urvuxna kläder från barnen. Maken gick också igenom sin sida av gardersoben i helgen och kunde konstatera att det var ett tag sedan sist. Gick igenom och samlade ihop hela tre lådor med kläder som han inte längre använde, men som naturligtvis var i bra skick.

Själav hafe jag satt till en morgonrock eftersom Jultomten var så snäll och gav mig en ny till julklapp och jag är ju bara en, så två morgonrockar behövdes inte i garderoben. Ett par nästan nya skridskor fanns också med och en gardinstång med tillhörande gardiner.

Det kändes skönt att lämna hela lasset i professionella Loppishänder ikväll medan Dottern satt vid pianot på lektion. Lillasyster var med till Loppis och fick ta farväl av sina urvuxna kläder…! 😉

4 reaktioner på ”Loppisrunda…

  1. Monica

    Jag brukar rensa nu som då, håller som bäst på med vinterns tömning. Bra att nån annan kan ha nytta utav det man själv inte använder mera!

    Gilla

    1. Ja verkligen. Jag är noga med det som jag skänker bort. Det skall se helt och snyggt ut och inte vara slitet, så en del hamnar nog i skräpkärlet i garaget också. Samtidigt vet jag med mig själv att jag inte skulle handla slitna kläder på Loppis!

      Gilla

Kommentera

