The bargain price

Jag har lite bollat ned tanken att åka hem till Jakobstsd i vår. En snabbvisit på lite över en vecka medan barnen har vårlov. Länna dem hemma i Makens kapabla händer och åka iväg. 

Kollade lite på biljetter häromdagen. Till min häpnad var det mesta  slutsålt om jag inte ville ha en resa med fyra mellanlandningar bara till Helsingfors! Sedan skall jag ju vidare norrut också. 

Till min glädje hittade jag biljetter men de var förstaklassbiljetter hela vägen och hade det nätta priset på…. 11 000 USD!! 

Söker vidare…. 

8 reaktioner på ”The bargain price

  1. Monica

    Hoppas du hittar flygbiljett så du kan komma hit och hälsa på. Men 11000 USD det är nog pengar som man kanske sätter på nåt annat än en lyx flygbiljett. Håller tummarna!

    Gilla

    1. Jo världen har ju krypmt ngt otroligt i och med nätet, men när biljetter skall bokas eller en resa göras, är det minsann lika långt som det alltid har vairt. Sökandet fortsätter efter ett bättre pris, eller en resa med mindre mellanlandningar… Just nu ser det rätt mörkt ut….

      Gilla

Kommentera

