Klicka hit, klicka dit, klicka runt en liten bit

Nämen, det är ju verkligen för bekvämt det här med att handla på nätet, tycker ni inte?! Normalt är jag faktiskt inte så förtjust i att handla kläder på nätet. Det verkar bli mera än nödvändigt jobbigt sedan om plaggen måste returneras, men senaste vecka klickade jag hem lite kläder som landade i postlådan idag.

image

Natrligtvis var det vårkläder som det handlade om. Modellen på bilden i katalogen hade en sådan härlig vårtröja med matchande korta ärmar under, de bara måste jag ha. Och så den där klänningen. Ärmlös, enkel och ner til knäna. Perfekt för en varm vår eller sommarkväll.

Provade genast efter att jag ivrigt slitit upp paketet och alla plaggen passade! Ljuvligt! Härligt! Nu inväntas bara lite varmare väder då…

8 reaktioner på ”Klicka hit, klicka dit, klicka runt en liten bit

  1. Monica

    Klänningen ser härlig ut. Här klickas det hem en hel del grejer också och visst är det bekvämt. Men det är som du säger -mycket jobb de gånger kläderna inte passar. Jag är egentligen inte så förtjust i att gå runt i butikerna och söka kläder. Men ifall jag råkar vara på det humöret så går det an, men det är alltför sällan.

    Gilla

Kommentera

