Påbörjad läsning…

Jag har varit på iTunes igen. Och hittat den här!

image

Jag menar, om jag fortfarande skall vara så stillasittande som möjligt i två veckor, då måste jag ju ha ngt att sysselsätta mig med!

Denna är lika bra, fast på ett annat sätt. Jag har just blivit färdig med det fjärde kapitlet, så jag är inte så långt ännu, men den verkar lika lovande som Ove var. Denna är förstås annorlunda, det är ju en annan bok förstås, men som sagt, denna verkar läsvärd den med…

Någon som läst den?

10 reaktioner på ”Påbörjad läsning…

Kommentera

