Men jaaaaa…! 

Det gick vägen! Och det gick över förväntan! Efter nio veckors uppehåll var jag tillbaka till min Zumba lektion imorse. Började lite lugnt men märkte att lungorna höll och att jag faktiskt börjar vara tillbaka till mitt vanliga jag efter lunginflammationen. Mot slutet av den timslånga lektionen fick jag ta ner på tempot en aning, men jag var och är oerhört nöjd med hur bra det hela gick! 

Det är nu två veckor sedan jag tog mitt sista piller med den magiska antibiotikan. I slutet på veckan blir det lungröntgen igen för att kolla att lungorna ser ut som de skall utan vita ‘moln’ i sig. Min läkare sade att det kan ta upp till en månad innan jag ät helt återställd igen. 

Inkommande tisdag blir det mera Zumba. Få se vad lungorna säger då….

6 reaktioner på ”Men jaaaaa…! 

Kommentera

