Paj nr.2!


Eftersom Maken är hemma idag efter ett grymt 24 timmarspass på jobbet, behöver han ju få pröva denna nya paj. 

Sagt och gjort. Efter att köket var uppstädat efter lunchen, svarvade jag ihop en till. Den här blev bättre. Åtminstone degens  konsistens. Eftersom margarin/smörstänger hos oss kommer i ‘ounces‘ måste jag lite gissa mig till hur mycket 250 g är. Det gick alltså bättre idag! Dock har jag inte smakat på pajen ännu, så vi får ju se….Jag får återkomma med Makens bedömning….😃

Kommentera

