Tillbaka till jätteprojektet


Ja, här sitter jag igen ute på verandan med mitt stora stickprojekt i famnen. Den helt fantastiska boken, the Hypnotist’s Love Story  skriven av den australiensiska författaren Liane Moriarty läste jag ut igår. Det blev roman nummer sex i ordningen denna sommar. 

Men, men… Nu på förmiddagen bjuder Kanada på fräscha, svala, ja, nästan kalla vindar igen och jag sitter ute och njuter med min stickning. Den kommande vinterns väderprognos har spåtts och det lär skall bli en riktigt kall och snörik vinter i år här på den amerikanska tundran. Bäst att jag får Lillasysters filt klar då… Bara att stänga bloggen och fortsätta sticka. Återkommer….

8 reaktioner på ”Tillbaka till jätteprojektet

Kommentera

