Vid utgången….

… Vid utgången H6 befinner jag mig i skrivande stund. Om ca.30 min går jag ombord på det första planet av tre.  Planet   är helt fullt och vi ombeds att checka alla barnvagnar, rullstolar, stora väskor etc. Som vi inte har checkat in ännu, här vid utgången. Eftersom jag skall vara i Österbotten endast en vecka reser  jag med så lite som möjligt. Min lila och väl beresta ryggsäck sitter vid mina fötter på golvet och den enda resväska som jag har med mig har blivit incheckad ända till slutdestinationen Vasa i Finland! Så den ser jag inte förrän imorgon någon gång. Praktiskt och behändigt!

Nu är det snart dags att gå ombord, så det är bäst att jag viker ihop min lilla bärbara och sätter ner den i ryggväskan igen. Äventyret som bokades för endast 4 dagar sedan pga att mommo gått bort, skall börja. Det känns minst sagt overkligt…

4 reaktioner på ”Vid utgången….

Kommentera

