Full fräs!

Imrogon, måndag är det en vecka sedan jag återvände hem till Minneapolis. Jag  landade på måndagskvällen och jobbet tog tag i mig direkt på tisdagsmorgonen. Efter jobbet väntade kvällsaktiviteter för barnen och jobb för Dottern, som nu jobbar två kvällar  i veckan.

I denna anda gick hela veckan. Jobb och sedan aktiviteter på kvällarna och på fredagskvällen kollapsade jag! Ine helt på allvar, jag var nog helt OK, men jag liksom lämnade att bara stirra i väggen ett tag. Med allt som hänt de senaste tre veckorna, snabbvisit till Jakobstad, sedan satte hela jobbkarusellen igång och så… Gick luften ur mig! Det tråkiga regnvädret har inte hjälpt heller. Normalt stör inte regn mig nämnvärt, men när det öser ner som det har gjort och hotat med översvämningar och evakueringar, ja, då blir det lite för mycket av det goda.

Efter att jag hade stirrat färdigt in i väggen en stund där  på fredagskvällen, gick jag och lade mig tidigt och det var ett mycket bra beslut. Vid det här laget hade jag kommit över tidsskillnaden, men som sagt, det hade blivit en aning för mycket på sistone tror jag.

I skrivande stund är det söndag kväll och barnen har just gått och att sig. En ny arbets-och skolvecka står för dörren och nu är jag redo….

4 reaktioner på ”Full fräs!

Kommentera

