Fynd på Bokhandeln

image

Titta vad jag hittade på bokhandeln i Jakobstad för några veckor sedan på min snabbvisit? Just det, Liane Moriarty, på svenska! Jag läste två av hennes verk i somras, då på hennes eget språk australiensisk engelska, men nu blir det då på svenska. Började på den ikväll lite smått, den verkar redan lika bra som de andra två som jag redan läst. Denna handlar om tre systrar, trillingar och deras liv och vedermödor.

Härligt!

Så, om den lilla bloggen inte uppdateras på ett tag, så betyder detta att vi nog  lever, men att jag har nosen fast i en bok- igen! 🙂

12 reaktioner på ”Fynd på Bokhandeln

Kommentera

