Med facit i hand…

… står vi denna onsdagsmorgon efter att valresultaten har strömmat in och skakar på våra huvuden. Vad i all världens tid hände? En rasistisk, konservativ mångmiljonär tar över Vita Huset i januari?? Du store tid! 

Det som inte skulle få hända har hänt och nu är det bara tydligen att stå bredvid och titta på…? 

Eländes elände! Vad har det tagit år folk egentligen?? 

17 reaktioner på ”Med facit i hand…

  1. Min internetanslutning har gått på minimi på sistone och jag har inte kommit åt bloggarna jag följer så känner mig lite ”out” vad som händer som bäst. Tar därför datorn ikväll till hjälp.
    Jag håller helt med. Och vi är knappast ensamma. En massa människor världen över står som bäst och ruskar på huvudena och funderar vad det var som hände… Men vi måste hoppas och tro att allting blir bra. Det måste det.

    Gilla

  2. Tack!! Ja man är väldigt beroende av nätet nuförtiden. Jag misstänker att det är min telefon som krånglar. Ytterligare ett symptom som antyder att jag borde köpa ny… Vill inte. Ifall problemen fortsätter måste jag väl tänka om. Det är irriterande och frustrerande att inte komma ut på nätet när man vet att man missar en hel del…

    Gilla

      1. Tack! Den har många skavanker och flera sådana som gör mig galen, men som jag har mina trick för att kunna hantera den… Som mamma med fyra barn som ständigt behöver någinting nytt sätter man inte alltid egna behoven först… Istället kämpar man på och hoppas att det ordnar sig.. Som de här kommentarerna – de ser jag. Det är det där flödet, var bloggarna jag följer dyker upp, som av någon anledning blivit väldigt slött. Det tuggar och tuggar och ingenting händer. Kanske en uppdatering kunde hjälpa? *sätter sitt hopp för hundraelfte gången att det ordnar sig* 😊

        Gilla

Kommentera

