Ny mamma

image

– Trött mamma kl.06.30 med vild och vaken Fiona!

– Valpar kissar och bajsar HELA TIDEN!

– Valpar är otroligt SÖTA, gulliga och denna lilla Fiona har redan en härlig personlighet!

– Och nej, min chef ger mig INTE vårdledighet…!

Det är bara att jobba på. Jag bloggar då jag hinner gott folk, men ville ge ett livstecken ifrån mig… Tack för att ni är tålmodiga!

Lilly och Fiona har redan hittat varandra. Inte som adopterad mor och valp, men som riktigt fina kompisar! jag tror det här blir bra...
Lilly och Fiona har redan hittat varandra. Inte som adopterad mor och valp, men som riktigt fina kompisar! jag tror det här blir bra…
4 reaktioner på ”Ny mamma

Kommentera

