‘Tis the season…

Äntligen kom jag igång  med julhandlandet idag på eftermiddagen! Jo, lite hade jag börjat med  tidigare, men livet har liksom varit en aning hektiskt de senaste veckorna och jag har helt enkelt inte hunnit med alla gånger!  Fast om barnen  alls skall ha ngt trevligt under granej på juldagsmorgonen, då måste denna mamma sparka  igång det hela och ta till den där extra energin som ju måste finnas någonstans också.

Dock hade jag tur och fick en hel del avprickat på listan och det kändes skönt.

Nu på kvällen hade barnen aktiviteter och jag stannade hemma och tog hand om att julklapparna blev inslagna. Jag var väldigt nöjd med min produktiva dag, kväll och nu nästan natt….

Återkommer…

image

 

Kommentera

