Mamman slog till!

image

Ni vet ju ni som är mammor och läser min blogg, att det är rätt sällan som vi satsar på oss själva, eller hur? Idag åkte jag och Lillaysster på bokrea och denna mamma slog till! Jag köpte inte en, men TVÅ böcker åt mig själv! Natruligtvis är de skrivna av dena nya favoritförfattaren Liane Moriarity och den uppe i vänstra hörnet, What Alice Forgot är äldre och den till höger, Truly, Madly, Guilty kom ut i somras.

Jag håller på att läsa boken i mitten, har faktiskt hållit på med den hela hösten, men det har liksom inte blivit mycket läsning alls i höst. Nu när det är jullov har jag tagit upp den igen och kommit tillbaka in i handligen och den är, som väntat, precis lika bra som de andra tre som jag läst av denna nya, fantastiska författare.

Läs henne! 🙂

Kommentera

