Recept efterlyses

image

Ser den inte aptitretande ut, min franska, griljerade löksoppa som jag åt på restaurang tillsamans med Maken till lunch idag? Jag kan meddela att den var alldeles utmärkt!

Problemet är nu detta att jag behöver er hjälp kära läsare. jag är nämligen stormförtjust i denna soppa, har recept på den, har kokat till den flera ggr, men den blir aldrig så där riktigt god och fyllig i smaken som den alltid är på restaurang?

Om ni har ngt bra recept på denna goda soppa, eller ngn pålitlig länk, skriv gärna ner den i kommentarfältet!

Tackar på förhand!

Kommentera

