Som att suga på en karamell!

Liane Moraiartys senaste roman köpte jag på bokrean i vintras.  Jag har läst ut  en annan bok som hon skrivit, What Alice Forgot för ngn vecka  sedan och nu står denna i tur. Samtidigt som jag vill sätta igång att läsa NU, så tvekar jag. Den verkar lika bra om inte ännu bättre än de andra romanerna av samma författare, men problemet är ju att om jag börjar läsa den, så slukar jag den på en gång och sedan är det slutläst!

Jo, jag vet, tungt och svårt i-lamdsproblem! 😉

Kommentera

